Welcome

Whassup? Nice to see you again. Here I come once again with a story that would make your day. I hope you can feel excited while reading my writing. You can get some subject in your school or college. In my subject's list there is Bahasa Indonesia. Got to go now. Say no to drugs and see you.

Selasa, 06 Januari 2009

きょうみのActivity


昨日友達が私にざっしをかしてくれました。
ざっしのないようはファッションやメイクや教育です。
これは私に一ついんしょうに記事(きじ)があります。
それはあなたのせんもんはあなたのきぼうと同じですか?
たしかに私にとって、私のせんもんは私のきぼうと同じがないです。
このもんだいのかんせいは私たちがおこらないでいっしょうけんめい勉強します。
毎日はたのしになります。
私たちはきょうみのActivityをしましょう。
私のきょうみはpublic speakingとマスコミとことばです。
今私は日本語と英語を勉強しています。
明日私は中国語を勉強します、although there is just prepare class.
Hope I was able to attend real class next month.
私はたくさん人々の前にでる事が好きです。Like speech and debate.
しらない事がたくさんあるけど、このさきずっとがんばります。

Tidak ada komentar: