Welcome

Whassup? Nice to see you again. Here I come once again with a story that would make your day. I hope you can feel excited while reading my writing. You can get some subject in your school or college. In my subject's list there is Bahasa Indonesia. Got to go now. Say no to drugs and see you.

Jumat, 02 Januari 2009

New Year パーティー



昨日私と親友は集まりました。今日は友達のうちの一人がマレーシアに行きます。
それから、昨日は最後(さいご)の集まりでした。
私たちはVeniさんの家でNasi kuningを食べながらいっしょに話しました。
あのNasi kuningはVeniさんのお母さんが作りました。おいしかった!
それに、私たちはKaraokeをしました。
ほんとうにたのしかった。
あれ私のNew Yearパーティーでした。
Veniさんの家では彼女の小さいにんぎょうをとりました。^__^
かわいいにんぎょうと思っています。
こんかいのかきこみは短いと思っています。
美容院から家まで帰ったので疲れました。
今私は新しいかみのけがあります。^__^

Tidak ada komentar: