Welcome

Whassup? Nice to see you again. Here I come once again with a story that would make your day. I hope you can feel excited while reading my writing. You can get some subject in your school or college. In my subject's list there is Bahasa Indonesia. Got to go now. Say no to drugs and see you.

Minggu, 22 Februari 2009

電気がきえた




何後か私はインターネットをたんけんしませんでした。
それからジャーナルを書く事が出来ませんでした。
私は昨日のじけんをほうこくしたいです。
昨日の六時午後となりの人の家の前にこうこくをあげました。
彼は電気のはしらにしばりました。
とつぜん私の家の電気がきえました。
それに彼はたけやりを使って電気のばんごやをぼうがいしました。
電気のばんごやをばくはつして私の家のとなりの電気はぜんぶきえました。
二時間後に電気は点きました。

Tidak ada komentar: