Welcome

Whassup? Nice to see you again. Here I come once again with a story that would make your day. I hope you can feel excited while reading my writing. You can get some subject in your school or college. In my subject's list there is Bahasa Indonesia. Got to go now. Say no to drugs and see you.

Kamis, 26 Februari 2009

ジムで




今日いっぱんと同じ私はエアロビをしました。
雨がひどかったので、ジムに来ている人は少なかった。
エアロビした後で私はジュースをすすめられました。
バナナとみかんジュースと砂糖を使ったジュースでした。
全てが混ぜられ、それから出されました。
同じ時間に来ていた人たちは皆既婚者でした。
彼女たちは料理が上手で、よくジムに料理を持ってきては一緒に食べています。
でも私は料理は食べません。
毎日早くからジムに来る意味が無くなってしまうから。
皆はジムで1000キロカロリー使い、2000キロカロリーを食べています。

Tidak ada komentar: