Welcome

Whassup? Nice to see you again. Here I come once again with a story that would make your day. I hope you can feel excited while reading my writing. You can get some subject in your school or college. In my subject's list there is Bahasa Indonesia. Got to go now. Say no to drugs and see you.

Minggu, 15 Maret 2009

五千ドラル


もし五千ドラルを持ってどうしますか?
昔からの買いたい荷物をたくさん買いますか?
大好きな国へりょこうしますか?
あのお金はどうこうようしますか?
こじん的私は五千ドラルを持ちたいです。
買い物のためではありません。
五千ドラルを持ったら、日本語中国語のコウザの料金をはらいます。
私も英語のコウザをじゅっせきしたいです。
私と妹のじゅこうりょうをはいりたいです。
私はこせいじんかくとえんせつのじゅぎょうをじゅっせきしたいです。
私はみんなの日本語とOxfordのthesaurusとKenji Matsuugaの辞典を買います。
たくさん物買いたいね。
でもぜんぶ勉強のためでしょうね。
私は親をえんじょします。
お金ののこりをちょきんしたいです。

Tidak ada komentar: