Welcome

Whassup? Nice to see you again. Here I come once again with a story that would make your day. I hope you can feel excited while reading my writing. You can get some subject in your school or college. In my subject's list there is Bahasa Indonesia. Got to go now. Say no to drugs and see you.

Rabu, 18 Maret 2009

私はうれしい





この月曜日はCPR(しんぱいきのうそせいほう)を練習しました。
こうしの医者は日本から来られました。
でもインドネシア語は何も知りませんでした。
その医者は一人のボランティアと来ました。
CPRの間、日本人の女性もCPRを練習しました。
彼女は夫と二人の子どもと一緒にでした。
その子どもたちは男の子と女の子でした。
男性の子どもは本当にかっこいいと思います。
彼と写真を撮りました。
あの子どもはたぶん5さいです。
CPRの練習はちょっと難しいので、練習が必要です。

さいきん私は中国語の試験を受けました。
100点を取りました。
それから、二回うれしい事がありました。

Tidak ada komentar: