Welcome

Whassup? Nice to see you again. Here I come once again with a story that would make your day. I hope you can feel excited while reading my writing. You can get some subject in your school or college. In my subject's list there is Bahasa Indonesia. Got to go now. Say no to drugs and see you.

Minggu, 10 Mei 2009

スピーチコンテストのけっか

昨日私は日本語のスピーチコンテストをさんかしましたけど、私はゆうしょうできませんでした。
スピーチの時はわくわくするかんじがありました。
それから、話す言葉をたくさんまちがえました。
しんさいんは日本人です。
二つの質問がありましたが、私はその質問が分からないんでした。
分かった質問は日本語で答えませんでした。
私は80点をとりました。
しょうさいは:
テーマ  :35
がいかん :15
ぶんぽう :10
はつおん :20
とうせんしゃはっぴょう後に私はしょうめいしょやおりがみやカレンダーや日本の本などをもらいました。
来年私はぜったいにスピーチコンテストにさんかします。

Tidak ada komentar: